Gmin Rymanów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.rymanow.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2009-07-06.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-05-14.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-05-19. Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: INTERmedi@ Spółka Jawna. Listę kontrolną do badania zgodności stron internetowych z wymaganiami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych można pobrać tutaj.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Grzegorz Sołtysik, dostepnosc@rymanow.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 134355006. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Urząd Gminy w Rymanowie - 38-480 Rymanów ul. Mitkowskiego 14a
Do budynku prowadzą dwa wejścia przy ulicy Mitkowskiego. Do wejścia B od strony wschodniej prowadzą schody, bez podjazdu i windy dla osób niepełnosprawnych. Do wejścia A od strony zachodniej prowadzi podjazd umożliwiający swobodny dostęp dla osób niepełnosprawnych. Wejście A jest wejściem ogólnodostępnym.
W budynku urzędu znajduje się winda oraz brak jest przeszkód architektonicznych. Brak jest dostosowań takich jak pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne. Przed budynkiem są dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Urząd dopuszcza prawo wstępu z psem asystującym.
Gmina Rymanów
Mitkowskiego 14a
38-480 Rymanów
tel. 13 435 50 06, fax. 13 435 57 65
e-mail: gmina@rymanow.pl
NIP: 684-23-77-352, REGON: 370440590
Rachunki bankowe Gminy Rymanów:
BS Rymanów
Podstawowy do płatności podatków lokalnych i innych opłat:
04 8636 0005 2001 0000 0475 0003
Do wnoszenia opłat za odpady:
10 8636 0005 2001 0000 0475 0089
poniedziałek - piątek
700 do 1500