W dniu 28 lipca 2017 roku o godz. 9.00 w sali narad urzędu gminy rozpoczęła się XLI sesja Rady Miejskiej w Rymanowie. Podczas obrad zebrani wysłuchali sprawozdania z bieżącej działalności Przewodniczącej Rady Miejskiej. Burmistrz Gminy złożył sprawozdanie ze swojej działalności pomiędzy sesjami oraz poinformował o sposobie załatwienia wniosków i zapytań zgłoszonych podczas XXXIX i XL sesji. Do ww. informacji załączono wykaz postępowań z zakresu zamówień publicznych za okres od ostatniej sesji. Sekretarz Gminy -Marek Penar - złożył sprawozdanie z wydanych Zarządzeń Burmistrza w tym okresie i realizacji uchwał podjętych przez radnych Rady Miejskiej w Rymanowie podczas ostatnich sesji.
Podczas sesji radni Rady Miejskiej podjęli uchwały w sprawach:
Udzieleniem odpowiedzi na zgłoszone wnioski radnych, przewodniczących zarządów osiedli i sołtysów, które dotyczyły m.in.: napraw infrastruktury drogowej, wykoszenia działek i porządku w miejscach publicznych-a szczególnie przy tzw. gniazdach na odpady komunalne- zakończono obrady XLI sesji Rady Miejskiej w Rymanowie.
W sesji uczestniczyło 12 radnych oraz - Komendant Komisariatu Policji w Rymanowie, Komendant Straży Miejskiej w Rymanowie, Prezes Zarządu Powiatowego i Gminnego Związku OSP, dyrektor SPG ZOZ w Rymanowie, kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych, sołtysi i przewodniczący zarządów osiedli.
Sesja zakończyła się o godzinie 11:20.
Gmina Rymanów
Mitkowskiego 14a
38-480 Rymanów
tel. 13 435 50 06, fax. 13 435 57 65
e-mail: gmina@rymanow.pl
NIP: 684-23-77-352, REGON: 370440590
Rachunki bankowe Gminy Rymanów:
BS Rymanów
Podstawowy do płatności podatków lokalnych i innych opłat:
04 8636 0005 2001 0000 0475 0003
Do wnoszenia opłat za odpady:
10 8636 0005 2001 0000 0475 0089
poniedziałek - piątek
700 do 1500